Close

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 59
  1. #1

    Domyślnie gdy brak profesjonalnego sprzetu...

    jestem amatorem...aparat mam lecz bez wymiennych cześci. lumix dmc fz 28.
    zdjęcia robie czesto, także czesto wychodzę w plener.
    moje zdjecia maja to coś ponieważ to widzę lecz nie sa idealne.
    mam szanse osiagniecia idealnego zdjecia bez az tak profesjonalnego sprzetu(jeszcze niestety muszę sie pomeczyc tym co mam aż do wymiany sprzetu dlatego prosze orady)
    pozdrawiam

  2. #2
    Gaduła Awatar NBA
    Dołączył
    09 2007
    Miasto
    Jarocin, Wielkopolska
    Posty
    3 760

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez igusiek21 Zobacz posta
    mam szanse osiagniecia idealnego zdjecia bez az tak profesjonalnego sprzetu(jeszcze niestety muszę sie pomeczyc tym co mam aż do wymiany sprzetu dlatego prosze orady)
    pozdrawiam
    Zdjęcia robi człowiek NIE aparat...Fotografuj, ćwicz, czytaj, poprawiaj, podpatruj innych... Jedno z moich zdjęć, które zostało wyróżnione na konkursie było zrobione małpką za 300 zł

    Sprzęt ma znaczenie, ale jak się specjalizujesz, a popatrz też na fotografię otworkową... Tam w ogóle sprzęt można mieć za 10 zł

  3. #3

    Domyślnie

    Aparat jest narzędziem.Oczywiście im narzędzie jest lepsze tym łatwiej się nim operuje ale w dalszym ciągu to tylko narzędzie.Narzędziem posługuje się człowiek więc to on decyduje w jaki sposób użyje tego narzędzia i jakie będą efekty uzyskane przy jego pomocy.
    Samsung NX300,NX20, 18-55 OIS i 30mm f:2 50-200 OIS III

  4. #4

    Domyślnie

    jeśli taka mowa zapraszam do ogladania i opiniowania moich zdjec

  5. #5

    Domyślnie

    chetnie tylko gdzie je znajdziemy podlinkuj cos jakiegos bloga strone lub wstaw tutaj na forum

  6. #6

    Domyślnie

    nie trudno przeoczyć zdjęcia autorki na forum - nowe wątki pojawiają się zasadniczo hurtowo...
    proponuję przystopować i poczytać/pooglądać/poćwiczyć