Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie nikon d40 + obiektyw soligor + obiektyw minolta = czy to możliwe?

    Witajcie

    Dawno nie pisałam.

    Mam takie pytanie. Otórz mam nikona D40 a także 2 obiektywy: soligor mc d/c zoom + makro, srednica 72mm, 1:3,5~5,3, 28~200 mm, oraz minolta md zoom 28~70 mm, 1:3,5~4,8 średnica 55mm.
    Czy istnieje możliwość by połączyc te 2 obiektywy z body d40? Nie znam się za bardzo na tym dlatego pytam.

    pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź

    Kasia

    D40 + dodatki

  2. #2

    Domyślnie

    pokarz zdjecia tych obiektywów, obawiam się, że są one pod system Minolta MD, co uniemożliwi Ci korzystanie z nich na nikosiu
    Naucz się czytać

  3. #3

    Domyślnie

    Jest przejściówka MD->F
    Pozdrawiam, Damian Nowakowski
    1x1
    Bękarty Kolarstwa

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez superkomornik Zobacz posta
    Jest przejściówka MD->F
    Właśnie coś o takim rozwiązaniu myslałam.
    Tylko jak to teraz znalesc? A jest przejściówka MC -> F

    D40 + dodatki

  5. #5

    Domyślnie

    Ja tylko tak szepnę, żę być może warto zastanowić się, czy gra warta jest świeczki...
    Nie znam tych obiektywów zupełnie, więc nie wiem co to jest za jakość. Ale może warto by się zastanowić, czy jakość tych szkieł jest na tyle wystarczająca, by walczyć o ich podpięcie? W szczególności sprawdzić jak zachowują się na cyfrowych matrycach...
    Być może najprostrze rozwiązania "systemowe" okażą się dać efekt znacznie lepszy od posiadanych szkieł, tylko ze względu na to, że są nowsze/sprawdzone na matrycach cyfrowych.

    Takie tylko dywagacje, być może zupełnie nietrafione.
    24355050508080135105200...
    www.jswierad.pl

  6. #6

    Domyślnie