Close

Strona 1 z 34 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 335

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1

    Domyślnie Proszę o radę, wymienić aparat na lepszy czy dokupić obiektyw?

    Witam.
    Chciałem prosić o radę co zrobić.
    Od roku używam nikona D3000 i KIT-owy obiektyw 18-55mm, zastanawiam się czy lepiej byłoby dokupić lepszy obiektyw np. 18-105mm czy raczej wymienić aparat na lepszy np. D3100.
    Zastanawiam się nad wymianą aparatu bo chciałbym mieć coś lepszego, ale może lepiej po prostu dokupić lepszy obiektyw.
    Nie wiem co zrobić dlatego chciałem poznać waszą opinię, jestem raczej amatorem i dopiero zaczynam z fotografią.

  2. #2

    Domyślnie

    co Ci bardziej przeszkadza ? ogranicza ?

    p.s. jeśli o mnie chodzi, "wydłużyłbym" sobie objektyw

  3. #3

    Domyślnie

    Moim zdaniem nie opłaca się zmieniać D3000 na D3100. W takim wypadku lepiej kupić obiektyw.

  4. #4

    Domyślnie

    rafulec to dobre pytanie, co mi przeszkadza - np. podglądu na LCD, ale to nie jest aż taki duży problem, tak naprawdę to nie mam wiele zastrzeżeń do D3000 chodzi mi raczej o coś lepszego ale jak napisałem może lepiej po prostu dokupić lepszy obiektyw jak proponuje rychu_cmg.
    Co mnie ogranicza - ogniskowa 55mm fajnie było by mieć dłuższą ogniskową i jaśniejszy obiektyw (na który mnie na razie nie stać) dlatego myślę o 18-105mm NIKON NIKKOR

  5. #5

    Domyślnie

    Kup 18-105. To bardzo dobre , ostre szkiełko.

    Jeżeli się wahasz co do body to znaczy , że tak naprawdę nie jest potrzebna Ci zmiana. Bo gdyby Ci coś konkretnego mocno przeszkadzało to by nie było wahania

    Piszesz, że dopiero zaczynasz - 18-105 to rewelacyjny zakres na zorientowanie się czego Ci potrzeba.

    Powodzenia

  6. #6

    Domyślnie

    A mnie się wydaje , że wymiana na d3100 to mogłaby być dobra zmiana. Zyskujesz niskoszumiącego c-mosa (ccd w d3000) i możliwość filmowania (o ile Cię to interesuje).