PDA

Zobacz pełną wersję : Wybór monitora LCD



Strony : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

King
21-02-2007, 12:50
UWAGA
Aktualna lista monitorów do fotografii znajduje się w artykule naszego forumowicza skinny500: https://tomaszpluszczyk.pl/monitor-fotografa-obrobki-zdjec/ - wpis jest na bieżąco aktualizowany o nowe modele


Witam,
szukam jakiegoś niedrogiego monitora LCD 19 cali do obóbki i oglądania fotek. Nie jestem zawodowcem, raczej amatorem ale obecnie posiadam jakiś zwykły LCD LG (TN) i nie zadowala on mnie. Znalazłem taki oto LCD

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=28846

Naczytałem się o nim mnóstwo różnych pozytywnych opini - ma matryce PVA, profil barwny sRGB, dobre kąty, wzasadzie jestem już o krok od kupna i chciałbym jeszcze poczytać wasze opinie na jego temat. A może ktoś z was używa go ??
Dzięki.:)

Ps. na profi eizo mnie nie stać :(

Aha w planach miałem jeszcze tego LCD
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=28674

ale troche za drogo zwłaszcza że w planach jest tokina 12-24 i wole mieć to szkiełko a z monitorem w razie czego wstrzymać się jeszcze.

Erie
21-02-2007, 13:13
ja bym wolał dopłacić trochę i wziąć jednak coś z tego:

1. http://proline.pl/shop.php?prodid=EIZO+19+S1931SHB
2. http://proline.pl/shop.php?prodid=NEC+LCD+1990FXP+BL
3. http://proline.pl/shop.php?prodid=NEC+LCD+1990SXI+BL (230 PLN taniej niz w komputroniku)

King
21-02-2007, 13:54
1. http://proline.pl/shop.php?prodid=EIZO+19+S1931SHB (http://proline.pl/shop.php?prodid=EIZO+19+S1931SHB)

hmm ciekawa propozycja nawet w komputroniku jest za 1850 czyli taniej. myślicie że będzie to lepszy wybót od F-S??.

Erie
21-02-2007, 14:04
1. http://proline.pl/shop.php?prodid=EIZO+19+S1931SHB (http://proline.pl/shop.php?prodid=EIZO+19+S1931SHB)

hmm ciekawa propozycja nawet w komputroniku jest za 1850 czyli taniej. myślicie że będzie to lepszy wybót od F-S??.